fredag 9 februari 2007

Sångkurs!

Imorgon är det premiär! Första lektionen aah nervöst! Allmän sång kallas det alltså, vi får väl se hur allmänt det blir. Ska bli jättekul!

Underbara Jozzan har skaffat biljetter till Sverige-Ryssland så direkt efter sångkursen blir det pendeln upp till Globen! Ska se matchen med Jozzan, Tove och Miche, och efteråt hänger Tove med mig hem och kollar på Melodifestivalen! Blir alltså en fullspäckad dag, men det är kul!

Angående min tidning har vi nu ett nytt namn, ska dock int avslöja det riktigt än! Så ni får ge er till tåls!

Jag är Jag
Du är Du
Inget vi kan göra nu
Jag är Jag
Du är Du
Verkligheten är att
Vi revs itu
(Vi revs itu vi bara revs itu)
Att vi skiljs nu är vårt livs nederlag
Men du vet som jag
(Du vet som jag)
Jag är Jag
Du är Du
Det är bäst här och nu

Inga kommentarer: