onsdag 9 juni 2010

Lööööv 2010, here I come

Kvick uppdatering, ni vill ju inte sakna mig i era liv! Om någon timme ska jag ta pendeln in till Stockholm och gå på något som heter "Den improviserade schlagerfestivalen", tillsammans med Anna och Fia. Det blir säkert awesome - Anna och Fia är ju minst sagt schlagernördar och jag är lite taggad på att se improteater efter att Jenny hypat det. Dessvärre är det ju en del av den här fånigheten Love 2010 (aka Löööv 2010), men man kan inte få allt...

Annars jobbar jag ju numera heltid, vilket är en rejäl omställning efter all "fritid" man har när man pluggar..det mesta går iaf bra, de misstag jag gör rättar jag till och folk är trevliga - mycket mer kan man inte begära!

Imorgon ska jag på Operan och se Macbeth tillsammans med Tove, och på fredag börjar fotbolls-VM..så om det blir lite tomt här framöver vet ni varför!

2 kommentarer:

t sa...

Macbeth :D

Anonym sa...

Vad gillade du schlagern? Jag var också där på onsdagen, trots regnet. //Jenny