lördag 17 mars 2007

Lyckad dag!

Jaa! Nu är jag på riktigt bra humör!

Först och främst gick det ovanligt bra på sångkursen. Jag lyckades sjunga Tusen Bitar helt rent och det gick helt okej att sjunga duett (I know him so well, helt underbar sång).

Sen har jag äntligen kommit till skott och beställt Chess från Discshop. Några klipp från Youtube med underbara Helen Sjöholm, Tommy Körberg och Anders Ekborg fick mig att fatta detta livsavgörande beslut!

Kvällen fortsatte på den inslagna vägen med Tommy Körberg i Sing-a-long. Kul att det är igång igen och fyller luckan efter Melodifestivalen.

Och som grädde på moset berättade sockersöta Miriam att hon skaffat en pojkvän! Killen i fråga var riktigt snygg och säkerligen väldigt trevlig, så jag är jätteglad för Miriams skull!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Miriam! :D
När ska du följa i hennes spår då? ;)