måndag 23 april 2007

Och framgången fortsätter!

Som den uppmärksamma har märkt har jag och Jossan bildat något av ett superlag på idrottslektionerna! Idag kammades andra raka segern hem i min favoritgren; innebandy. Som den icke-diva jag är (Orka Vara Zlaataan) hyllar jag hela lagets insats! En stark prestation med Jossans oanade målvaktstalanger som grädde på moset! Så om ni i fortsättningen vill vinna på idrottslektionerna vet ni vad som gäller.

Som vanligt borde jag ha pluggat men orka. Jag borde alltid ha pluggat så det är egentligen totalt meningslöst att skriva att jag borde ha gjort det.

Imorgon ska det tydligen vara någon slags LUF-möte här i stan. Återstår att se om någon behagar dyka upp.

Känner mig tvingad att kommentera Leijonborgs avhopp. Ärligt talat var det enda lösningen om vi vill överleva nästa val. Det behövs ett nytt ansikte och förhoppningsvis lite nytänkande. Min personliga favorit är tveklöst Cecilia Malmström. Hon har bra idéer, hon har ordentligt med erfarenhet, en lagom tung ministerpost, hon är relativt ung och kvinna (vilket ligger helt rätt i tiden), och dessutom är hon förbannat trevlig. No offense mot Björklund, han är en duktig politiker, men han känns lite för insnöad på skolpolitik och ärligt talas känns han inte lite tråkig.

Inga kommentarer: