tisdag 17 april 2007

Pluggdate

Så har min första pluggdate ägt rum! Efter nästan ett helt år på StaR, rätt bra jobbat va? Ägnade eftermiddagen åt att plugga med Cecilia, efter 1,5 timme fick vi dock nog och ähum... ägnade oss åt andra aktiviteter. Palla plattoteknik, kontinentalplattor, exogena krafter och jordbruksfaktorer. jag har i stort sett skrivit klart min svenskanovell, måste bara fylla ut den lite så den blir två sidor. Tycker jag är ganska effektiv ibland faktiskt.

Vaknade upp i dag med världens jävla träningsvärk efter fyspasset på idrotten igår... men testa själva att sitta 90 grader i typ 8 minuter då. Men det känns rätt bra ändå.... vi vann ju!

Asså fy fan vad jag kommer vara lycklig när den här skolveckan och nästkommande är slut.... då har man överlevt fyra prov och är inne i maj. Mm längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör man inte för att vinna på idrotten, jag har fortfarande ont!

Christine sa...

Samma här! Det var tusan inget nådigt pass. Men ALLT för en seger (nästan)!