söndag 25 november 2007

MORDISK!!

PDF-FILER OCH OPENOFFICE SKA DÖÖÖ!!!! DOM SKA DÖ EN PLÅGSAM OCH UTDRAGEN DÖD! HELST SKA DOM FÅ SINA SJÄLAR UTSUGNA AV EN DEMENTOR!!

(Och jag slår ihjäl den som säger att ett dataprogram inte har en själ, för det jag nyss skrev var en METAFOR för vilken PLÅGA dessa program ska känna!! Som 1000 Crucio-besvärjelser på en gång typ!!!)

Allvarligt talat, det går inte att göra ett family tree på stående sida. Det blir uselt. Således kollar jag i hjälpmanualen hur man fixar liggande sida. Jag följer instruktionerna noggrant. Får jag en liggande sida? NEJ, NEJ och åter NEJ! Jag blir så arg att jag känner för att blasta off någon från släktträdet.

1 kommentar:

Anonym sa...

men pdf är ju asbra! oftast.

hmm jag är inte så tekniskt kunnig att jag kan hjälpa dig, men jag vet hur man gör liggande dokument i word ;) *duktig*