torsdag 5 november 2009

Om så jorden skulle rämna..

Nåväl, nu är det väl kanske lite väl drastiskt att säga att jorden har rämnat för att en tenta gått skit, men helt klart har min illusion om mig själv som smart fått en ordentlig törn. Stört svår tenta, inte alls som dom gamla tentor jag gjort senaste veckan. Förstår inte vad som hände. Valde ändå att lämna in, trots att jag får vara glad om det ens blir Ba. Orkar inte ha en rest direkt, särskilt inte när omtentan är 22 december... menmen, man får se positivt på det hela. Det är 255 poäng kvar av utbildningen. Många tentor att få bättre resultat på. Nu vet jag att jag måste plugga dubbelt så mycket, och i nästa kurs ska jag fan vara med ordentligt från start!

2 kommentarer:

Julia sa...

Haha, ja du Christine, du har så rätt. 255 högskolepoäng kvar, ojoj. Min bild av mig själv som smart fick sig också en törn, taskigt av läraren (vem det nu var?) som hade gjort första frågan. Nu ger vi järnet och hoppas-hoppas-hoppas på att nästa tenta inte känns lika hopplös!

tove sa...

Aww det där med törnen känns bekant. Men soms agt, jorden rämnar inte, mycket kvar. Men plugga inte ihäl dig i fortsättningen bara för det här nu^^