tisdag 24 november 2009

Tentaresultatet

..det har kommit. Det gick bra. Det gick faktiskt mycket bra. AB, högsta betyg. Dessutom med marginal, 28,5 poäng, 26 poäng var gränsen. Ska bli spännande att få se själva tentan på måndag, med tanke på att jag var helt säker på att jag totalbommat hela första frågan, och visste om flera misstag på vissa av de andra...huuum. Med tanke på hur svåra frågorna var måste rättningen ha varit betydligt generösare än vanligt.

Jag har nästan lite dåligt samvete, med tanke på att Julia var en poäng från AB, och pluggade bra mycket mer än vad jag gjorde. Hade varit rätt åt mig att inte få AB med tanke på att jag egentligen bara tentapluggade i två dagar.. det funkade ju dock bra, men jag vågar verkligen inte fortsätta med den taktiken! Spendera en helg innan tenta med musikalnördar, superb mat, Donnan och oävar verkar dock vara bra. Nu fortsätter vi så, eller hur? 15 av 270 poäng avklarade!

4 kommentarer:

Julia sa...

Haha, tack för att du sympatiserar med mig! Men vänta du bara, om du inte ändrar tentaplugg-vanor så ska jag nog gå om dig i betyget ;)

tove sa...

WOHOO är det högsta? :D det fattade jag inte xD fan vad cool du är <3 grattis!

Linda sa...

Får man lov att säga 'Vad var det jag sa'? :P Grattis! :)

Anonym sa...

maste kolla:)