söndag 1 november 2009

THE Helg

...även känd som EPIC, TOTALLY AWESOME och vartenda superlativ ni kan tänkas komma på!

Jag skulle ju ha gått på Dramaten i fredags, men det blev inställt p.g.a sjukdom hos skådisarna. Av en lycklig slump hade musikalnördarna bokat 11 biljetter till Primadonnor på Börsen, så jag hängde på där. Astaggad publik, astaggade nördar, astaggade Donnor...behöver jag säga att det var utomjordiskt bra? Det var ungefär sådär bra att man satt som i trans och efteråt bara undrade vad tusan som egentligen hände.

Den lyckliga slumpen gjorde ju då att THE Kväll blev THE Helg, men THE Kväll (och natten, hähäh)..pooh alltså. Jag vet inte riktigt hur det hela ska beskrivas, utan att internskämten kommer hagla. Nej, jag tror bloggen får klara sig utan ett längre referat. Eftersom jag har typ två läsare som inte var med om THE Helg så får man helt enkelt fråga personligen istället (hah, Tove, nu har vi garanterat något att prata om på torsdag! Du nämndes faktiskt - i några ögonblick då Linda var lite bitter över att jag slog henne i Singstar SJU gånger i rad! Det var tydligen "fusk" att "öva" genom att spela med sin bästa kompis...nåväl, nåväl...)

4 kommentarer:

Linda sa...

Fusk skulle jag inte säga, men att du har spelat minst dubbelt så många gånger som mig är ett faktum som inte ska underskattas. Jag borde fått handikapp helt enkelt. ;)

Christine sa...

Jag tycker det faktum att du inte är tondöv och dessutom har bra röst är handikapp nog! :P

Tove sa...

Hahah pappa och Gunnel har uttryck önskemål att du kommer hem till oss och fuskar snart igen :)

Linda sa...

Fast uppenbarligen är inte du heller tondöv eftersom du slog mig alla gånger vi tävlade. :P Sluta ha så dåligt självförtroende! ;)