fredag 20 augusti 2010

Tio dagar senare..

Så ser livet ut ungefär likadant ut. Skulle egentligen ha jobbat sista dagen för sommaren idag, men jag trivs så bra och börjar ju faktiskt inte förrän 31 augusti, så jag bad om att få jobba ytterligare en vecka. Det fick jag. Bra, i sanning mycket, mycket bra.

Förra helgen bjöd på ett besök till Gröna Lund. Äckligt mycket folk, äckligt varmt, äckligt mycket fel (på Extreme, Jetline, Kvasten, Vilda musen, kortläsare...) men ändå väldigt roligt! Insane blev det tre åkturer i - kan garantera att Stockholm är väldigt vackert även upp och ner! I söndags fyllde underbara Tove 18 år, inte klokt vad åren går. Tyckte det var ungefär igår som hon gick i sjuan...

Tror inte jag har så himla mycket att säga för tillfället. Jo, det är trevligt att jobba på ett företag som det går så himla bra för. Man blir bjuden på ohälsosamt stora mängder tårta.. nu vet ni ju att jag gillar tårta, så hjälp mig - köp eller leasa en VW, Audi, SEAT, Skoda eller Porsche, och finansiera den via oss! Ni vet att ni kommer bli nöjda med bilen..för att citera min mamma, med elva år i företaget; "Egentligen tycker jag att jag jobbar med välgörenhet!". Så sant som det är sagt!

1 kommentar:

Tove sa...

hahaha din mamma <3