lördag 16 april 2011

Livet i 80 km/h

Jag börjar tvivla lite på om appen jag använder när jag springer verkligen är helt pålitlig. Idag påstod den att maxhastigheten var drygt 80 km/h. Mig veterligen är människan kapabel att springa max 40 km/h, och då lär vi väl tala toppsprinters á la Usain Bolt. Hurra, jag är ett fysiskt fenomen!

Annars känns det som att dagarna faktiskt rusar fram just nu. Tentan i torsdags kändes sådär (vissa delar ganska bra och andra lite.. mindre bra...) men det är ändå mest skönt att vara av med skitämnet. Fastighetsrätten var väl minst sagt inte my cup of tea.

Gårdagen bjöd på Romeo och Julia på Dramaten. En gedigen uppsättning med överlag bra skådespelarinsatser. Plus för en traditionell tolkning! Dock tyckte jag inte att vissa scener blev så starka som de kunnat vara. Nu bär det strax av inåt stan för middag och Dramatenpremiären av Doktor Glas!

Inga kommentarer: