måndag 17 augusti 2009

Blessed be those that leave my tomb alone

Läste just den här artikeln. Gud vad besviken jag skulle bli om någon random människa ligger bakom alla Shakespeares verk. Hata konspirationsteorier. Även om det finns belägg för dom.

Gårdagen med DN-konsert på Gärdet var underbart bra! Trots regnprognoser sken solen, Malena Ernman sjöng gudomligt vackert och Henrik Dorsin var riktigt rolig (reprisen av hans "Operabesöket" var hysteriskt kul den här gången också). Att dagen spenderades med fantastiska människor gjorde inte det hela sämre. Efter konserten trängde vi ihop oss sju stycken på balkongen till en lägenhet i Alvik, med pizzakartonger - minst sagt trångt men stört mysigt. Jag tycker seriöst att Cissi och Emma alltid ska bo i den lägenheten.

Jag känner att min blogginspiration just nu är rätt dålig, för att inte säga bedrövlig. Schemat är fullproppat men tyvärr inte så mycket som är kul att skriva om. Att aktivera serviceavtal, göra adressändringar och fixa autogiro till folk ger fina och välbehövliga pengar, men är inte fascinerande nog för att blogga om. Förhoppningsvis kan jag dock ge ett rafflande referat av morgondagens episka femkamp inom några dagar. Until then!

Inga kommentarer: