lördag 29 augusti 2009

Sökes: tid

Något säger mig att jag kommer få lägga pussel med min tid den kommande tiden. Massa grejer ska vara lästa och frågor besvarade till på måndag - satt fem timmar nu ikväll och tror inte jag klarat av hälften. Föreläsning måndag, torsdag, fredag, jobbar måndag och onsdag kväll, samt eventuellt dagtid tisdag och onsdag också. Någonstans däremellan ska jag förbereda torsdagens lektion också, vilket jag räknar med kommer ta åtminstone sex timmar.

Mamma fyller år på lördag, kom jag just på. Undrar när jag ska hinna fixa present till det...

Är dock taggad på juridiken ju, men dygnet hade gärna fått innehålla åtminstone 28 timmar. Första dagarna har varit helt okej, kom i den gruppen jag ville och människorna där verkar riktigt trevliga. När jag väl har kommit in i systemet och vet hur jag ska plugga kommer jag säkert stormtrivas.

Men om jag inte hinner blogga kommande veckan, så vet ni ju varför. Puuh. Nu köööör vi!

4 kommentarer:

Cissi B sa...

Är ni i olika grupper?

Tove sa...

Herregud, påminn mig om att njuta av gymnasiet xO lycka till!"

Christine sa...

Cissi: Jaa eftersom det är 300 antagna till juristprogrammet är det lite svårt att ha diskussioner och sånt i en enda stor grupp, så vi är i grupper om 30 personer (storföreläsningar är dock med alla) ^^

Tove: Ja NJUT!

Cissi sa...

Ok, mitt program är inte så mycket för diskussioner, vi har bara stora föreläsningar:P