torsdag 20 augusti 2009

Vinnaren tar...

Sex av sju grenar! Normalt är jag en rätt dålig förlorare, men när samma person tar hem sex av sju femkampsgrenar, när åtta personer deltar, då blir det bara larvigt att bortförklara det. Emma styrde sjukampen totalt, så det är bara att lyfta på hatten! Själv slutade jag på en hedrande fjärdeplats - lagom är bäst! Lite surt att inte slå Linda men äsch, nästa gång! Hon har ju haft några år mer på sig också, hähä!

Grönan har ju dessutom skaffat ett Playstation-hus, och jag STYRDE på Singstaret. 9567 poäng på en låt jag aldrig sjungit tidigare, untz untz untz! Stor seger!

Notera vår koncentration...haaha så seriösa. Cissis bild btw, don't suuuuue meeee.

4 kommentarer:

Linnea sa...

HAHAHA koncentrationen, jag älskar den! :D:D

Tove sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tove sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tove sa...

fin bild :D
wohooo singstar!