torsdag 29 oktober 2009

Angel of Music

Tack vare en otrolig tur (eller genom det faktum att det troligen bara är jag och Cissi som svarar på såna typer av tävlingar...) så lyckades jag vinna gratisbiljetter till Primadonnor! Fick mail i tisdags, dessvärre spelar dom ju bara till på lördag, och jag var redan uppbokad fredag och lördag..så då blev det så att jag hastigt och lustigt gick i onsdags. Är så oerhört glad, lättad, tacksam osv att jag fick se den en gång till. Helt sagolikt bra föreställning. Jag tror till och med att min mamma, som jag snällt nog bjöd med, börjat förstå varför jag fangirlat Gunilla i flera år. Trots att Sussie och Charlott (framför allt Charlott..bäst i världen på att se totalt bortkommen ut!) är helt hysteriskt roliga var det som vanligt Gunillas röst som är pricken över i:et. Jag håller nu alla tummar i världen för att det blir en relativt kort mammaledighet.

Inga kommentarer: