fredag 19 januari 2007

Bio och helg!

Välkommen kära helg! Ytterliggare en skolvecka läggs till handlingarna, och känslan på fredagskvällen är lika skön som alltid! Efter en seg skoldag med en ovanligt seg eftermiddag, där jag bl.a satt i 55 minuter och väntade på en timmes spanska, åkte jag upp till Stockholm. Träffade en av mina två dynamos, jäkligt synd att den andra bor i Avesta, aja iaf, det var då Tove jag träffade <3 Gick och käkade pizza i Kungshallarna (jag vet, jag är hemsk. Jag borde träna imorgon) och sen gick vi och såg The Holiday. Den var väl som romantiska komedier är mest, ganska förutsägbar men ändå väldigt gullig.

Så imorgon ska jag hem till mormor som fyller år, trevligt trevligt, förväntar mig marängtårta (jag borde verkligen träna ja).. och på söndag är det fotboll på teve, som varje helg.. däremellan ska jag försöka hinna med en del skolarbete (jäkla ekonomin förföljer mig, kommer sluta med att jag sitter hela sportlovet med den - varför, VARFÖR har någon uppfunnit marknadsföring? Jag hatar det.)

Och med tidningen står det sakta men säkert helt still. Elin, dynamo no. 2 har dock lovat att ta sig tid i helgen och i nuläget räcker 3 personer för majoritet i ledningen, så förhoppningsvis ska vi snart ha en färdig inriktning. Fortsättning följer!

Inga kommentarer: