tisdag 16 januari 2007

Händelsefattigt liv.. minst sagt

Hade en ovanligt slapp skoldag... tre lektioner. Hände inte speciellt mycket, satt mest och slappade med den vanliga tanken "det där tar jag sen...". Just tisdagar har jag väldigt svårt för... tisdagar och onsdagar. Torsdagar och fredagar är lättare, då är man ändå hyfsat nära helgen och kan kämpa lite extra för att kunna slappa ordentligt under helgen. Men tisdagar.. no, I don´t care much for Tuesdays...

Spanskaprov imorgon. Har jag pluggat? Nej. Tror jag att det kommer gå bra ändå? Ja. Kommer jag vara säker på att det gick bra efteråt? Nej, tvärtom, jag kommer ha full panik och hata mig själv för att jag inte pluggade mer.

Allt detta vet jag och ändå pluggar jag inte. Människan är en lustig varelse, minst sagt.

Dagens glädje: Brynäs besegrade Frölunda med fotbollssiffrorna 1-0!

Inga kommentarer: