tisdag 23 januari 2007

My SuperDynamos! <3




Just nu tycker jag väldigt mycket om mina Dynamos aka Tove och Elin! Vi jobbade X antal timmar igår och lite idag, Tove oturligt nog sjuk (IGEN) så inte lika mycket idag, men ändå! Det känns att det går framåt med tidningen nu, inget som syns i tidningen än så länge, men det kommer...

Hela eftermiddagen idag tittade vi på Populärmusik från Vittula, sett den tidigare, tvingats läsa (den bedrövliga) boken... jag är så trött på den nu att jag kan spy. Efter morgondagens diskussion hoppas jag att vi slutligen är färdiga med den i alla fall!
Fick efter filmen ett infall och promenerade hem... tog en timme, var lite segt på slutet men ändå okej! Bra motion jue ;)

1 kommentar:

Tove sa...

Typ fulaste bilderna :P Måste du skämma ut mig på hela internet? jag får inte ens HA bilder på internet, mamma skulle bli galen XD