torsdag 31 maj 2007

Dålig fantasi, dålig aktivitet...

Jag känner att jag inte är världens bästa bloggare direkt, men vad tusan ska man skriva om? Mitt liv är sååå händelselöst.

Igår var i alla fall Birgitta Ohlsson, riksdagsledamot för Folkpartiet, i Södertälje och pratade om utrikespolitik och bistånd. Kul att höra hennes syn på situationen i världen.

Imorgon är det Drakbåtsrodd för 3:orna som vi andra ska få titta på, hoppas på bra väder för orka stå still vid vattnet om det blåser och regnar och är allmänt jävligt. Känner att maj har gått väldigt fort och varit ganska skitdåligt, jag som hade planerat värsta promenaderna på Djurgården i vårsolen... men nejdå, har bara hunnit med en fnuttig, och då var vädret rätt kasst (även om jag vägrade att ta av solglasögonen, är det maj och man är på Djurgården är det solglasögon som gäller liksom).

Om ni vill att jag ska skriva om något särskilt får ni helt enkelt skriva en kommentar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet, du kan skriva om MIG! :D Tihihihih XD *ego*

Jag avr faktiskt meed på dne promenixen *låta klämkäck*

fast kan ju helt klart hålla med dig om att Maj har SUGIT HÅRT :P har gått rätt bra i skolan dock, så slipper känna mig misslyckad på den fronten...

Anonym sa...

men jag tycket du ska skriva meer här för det är rätt kul att läsa X) (inte det om FP dock, förfärligt uttråkande..)