måndag 7 maj 2007

Trädkramare och nu är det nära!

Haha, jag sitter här i skolan och har seg håltimme. Hela dagen har hitills varit ett enda sömnpiller, från det tragiska uppvaknandet (sängen är aldrig så lockande som på måndagmorgonen) till naturfilmen på Naturkunskapen med en trädkramande engelsman. Jag orkade inte ens försöka förstå hans malande utan satt och funderade på nya ämnen till mina kommande krönikor och på vilka personer som ska utsättas för mitt sjuka researcharbete och halvdjupa frågor.

På tal om det är det snart snart snart premiär! Numera borde vi snarare tala om dagar än veckor och månader - snart är TERMOS här! (Termos - Ständigt hett, rostar aldrig!) Länken kommer vara http://www.termos.nu

Helgen var halvseg. I fredags hade jag kul, åkte jag upp till Sthlm och promenerade på alltid lika vackra Djurgården med favvo-Tove. Extra tack till Toves mamma, Maja, för den alltid lika goda maten! Resten av helgen spenderades i sovande tillstånd samt framför favvo-teven. Å andra sidan avar förra, underbara, helgen så intensiv att jag inte orkade mycket mer denna helg. Men snart är det sommar! Någon som inte längtar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte din termos! <3 Nej, nu är det faktiskt inte långt kvar. . :''D <3

Anonym sa...

aaw hihihi :D:D

haha måste låta mamma läsa det här hon kommer bli jätteglad XD ifs, spaghetti och köttfärssås är väl ingen konst direkt... :P