onsdag 27 maj 2009

Skolboken, vi har bränt den




SISTA PROVET PÅ STAR ÄR GJORT!! SEGER!!! VI HAR BARA FESTEN KVAR!

Seriöst, sån ofattbar lättnad. Vet inte hur många prov jag skrivit på StaR men det måste ju bli sisådär 25-30 stycken per årskurs iaf, så kanske sisådär 80 stycken. Svårt att inse att jag aldrig mer kommer skriva ett. Inga fler tisdagskvällar med ångest och hemska onsdagsmorgnar som man bara vill ha överstökade.

Idag hade vi förberedelser inför balen, vilket bestod av övning på bordssångerna, dansa vals, samt en del "Vett och Etikett". Höjdpunkten på det hela var, förutom Åströms valsinstruktioner med Snygg-Lärarn, Matias växande vrede under "Vett och Etikett". Otroligt roligt, även om jag håller med honom om att många av reglerna är fjantiga och gammaldags. Ser dock framemot balen - största problemet just nu är dock hur jag ska bli av med mitt kräftansikte. Råkade bränna mig liiite i solen igår...

3 kommentarer:

Tove sa...

Först och främst, SJUKT fjortis och okreativ låt. Den handlar ju en hel del om alkohol dessutom, trodde du var emot sånt? ;)

GRATTIS till sista pårovet! Måste kännas jätteskönt. Får se hur många tentor du kommer upp i på SU hahah.

Christine sa...

Klart den är fjortis och sånt, det är ju det som är det roliga.. man behöver ju inte ta allt superseriöst :P

hahah japp det är mycket nice :D

Tove sa...

Det trodde jag aldrig skulle komma från dig xD men den var verkligen en rip-off på typ boten anna och annan skit. jag var dock inte heller superseriös.