söndag 19 juli 2009

Snella

Nejdå, bli inte oroliga, jag har inte glömt hur man stavar. Tycker bara att allmänheten har rätt att få veta att jag, som den obotliga fangirlen jag är, har en ny favorit-ship! Som vissa smarta personer kanske redan listat ut rör det sig den här gången om Snape/Bellatrix - förkortat Snella. Det hela startade när jag för andra gången såg HBP i torsdags kväll, och noterade exakt hur nära Snape Bella faktiskt var under the unbreakable vow-scenen. Ska den närmsta tiden finkamma nätet efter bra fanfics!

För övrigt märker man att ens lillebror inte längre är ett oskyldigt barn när hans svar på frågan "varför gillade du inte Narcissa?" är "Hon var inte tillräckligt snygg...". Suck.

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag håller med lillebror! :P

Jag tycker att de kunde gjort HBC lite snyggare och sexigare, nu hade hon ju risigt hår och taskiga tänder. Ok, hon ska väl vara lite galen, men ska hon inte även vara en hottie? Jag minns inte riktigt hur hon är beskriven i böckerna.

F.ö. kräktes jag nästan över R/Hr... Det verkade liksom i GoF som att manusförfattarna skrev historien åt H/Hr-hållet (var iofs innan sista boken kom ut så de visste ju inte riktigt) så jag tänkte att de kanske skulle ändra på slutet, men det var tydligen önsketänkande. :P

Tove sa...

hahahah nej vaffan, snape är trogen lily :O ALWAYS som han säger. vilket, tyvärr, alltid får mig att tänka på trosskydd. nåväl xD

haha miche är ju snart 17, vad väntar du dig? xD

Tove sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.