måndag 13 juli 2009

Working 8 to 5

Blev hastigt och lustigt i mitten av förra veckan tillfrågad om jag ville hoppa in och jobba några timmar på min mammas jobb (finansbolag). Sen visade det sig att det fanns så mycket att göra och chefen jag tyckte var så pass duktig att jag fick jobba några dagar mer än vad som var tänkt. Inte mig emot, har inte så mycket bättre för mig om man säger så. Nu kommer jag iaf få jobba imorgon också och förhoppningsvis på onsdag också. Rätt trevligt. Framför allt är pengar trevligt.

Snart HBP-premiär nu. Är lagom peppad, var mer taggad för någon vecka sen. Men jaja, den blir nog bra! Annars var jag på BAO igår, vilket var bäst. Förutom alla hundratusen pensionärer, men det är smällar man får ta.

Ingen blogglust alls för tillfället, vilket så att säga märks. Är allmänt lite trött på livet just nu.

2 kommentarer:

Linda sa...

Men jobbar du inte på Telge energi?

Christine sa...

Hahaha jo från...snart. Dom ringde idag men nu ska jag ju till Bohuslän en vecka, så jag skulle ringa dom när jag är hemma, så får jag börja då. Så det blir väl från augusti!