söndag 20 september 2009

I believe in magic

Magi är:

* Francesco Totti
* Att ha underbara vänner som man njuter av varenda sekund med
* Underbara musikaler såsom Hairspray
* Francesco Totti
* Fantastiska dörrvakter som får en att tro på människans godhet
* Låtar som Dancing Queen
* Francesco Totti
* Italiensk glass
* Roma
* Den stund man inser att Roma fått en straffspark, försöker trycka ner hoppet genom att intala sig själv att "han missar", för det gör ju så otroligt ont när hoppet dör, för att sen se bolljäveln retfullt enkelt glida in vid stolproten. Följt av Tottis leende, som om han sa just till mig "Vadå, efter nio år, litar du fortfarande inte på mig?", och inse att det kommer jag aldrig göra, men herregud vad jag älskar att inte göra det.
* Sa jag Francesco Totti?

Mmm och så finns det en människa till som jag tycker ganska bra om. Någon bara råkade trolla upp hennes paradnummer på youtube. Se och njut.

3 kommentarer:

Julia sa...

Haha! Precis samma sak vad jag tänkte när han skulle slå straffen.

Han är go den där Francesco

Linnea sa...

Hairspraaaaaaay! :D

Tove sa...

Hahahaha. Du är bra du!