tisdag 29 september 2009

Jag slåss mot väderkvarnar, för det är min passion

Idag har varit en mycket produktiv dag! Styrde på Rättsinformatiken, fick riktigt mycket gjort under de fyra timmar jag spenderade i Biblioteket på Uni, och var på teater med Tove! Vi såg "Världens Bästa Böcker" på Boulevardteatern, en uppsättning som Komprimerade Dramatiska Teatern gör, och det var riktigt roligt! Gick lite upp och ner, men största delen av tiden garvade jag. Gillade att dom var så interaktiva med publiken, utan att det blev jobbigt (vet dock inte hur den stackars killen som tvingades upp på scenen för att spela Kristina Lugn tog det, men han klarade sig finfint!) Blev dessutom riktigt sugen på att läsa både Don Quixjote och Odysseus, men dessvärre är Agell/Malmströms Civilrätt lite i vägen...

Imorgon ska det jobbas! Älskar att ha pengar till teater, böcker, och framförallt mat... inte för att jag köper och föräter mig, nejdå, jag har faktiskt börjat leva ett hälsosammare liv, men det är skönt att slippa ha matlåda. Kan garantera att väskan blir tung nog ändå... lagboken borde ges ut i typ iPod-format! ... Laptoptobbe, fixa!?

1 kommentar:

Tove sa...

hahahahah.
...blogspot borde ha en "Gilla"-knapp, som facebook!