onsdag 2 december 2009

Rädda ägglikören!!

Som de flesta kanske uppmärksammat ska Aladdinasken av någon outgrundlig anledning bli av med en sort! Bra, tänkte jag först, då kanske man äntligen kan slippa den vidriga körsbärspralinen, som någon stackare till slut får offra sig på eftersom man ju faktiskt inte kan slänga en chokladbit. Men inte då. Tydligen ligger äckel-körsbäret jättebra till, och den som riskerar att åka ut just nu är min älskade ägglikör!! Som om det inte räckte med att dom tog bort min tidigare favorit, den franska nougaten. Jag blir faktiskt lite ledsen. Så gå in på http://www.raddajulen.nu/ och rädda åtminstone min jul!!

8 kommentarer:

Linda sa...

Ägglikören är ju asäcklig! :P

Christine sa...

...bra, då kan du spara alla ägglikörer till mig, så får du äckliga körsbären och vita fettbomben i utbyte :P

Linnea sa...

GRÄDDNOUGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! :D:D:D:D:D

Linda sa...

Vita fettbomben tar jag mer än gärna, men körsbären kan du få behålla. Deal! ;)

Christine sa...

Linnea: Jag får iaf aldrig gräddnougaten, för den är den enda sorten min bror gillar :P

Linda: LÄTT DEAL! :D

t sa...

ja asså ägglikören är verkligen stört äcklig, bort med den säger jag bara xD

Christine sa...

Snyft nej den är ju supergod :'( Spara alla dom till mig dåå!

t sa...

mmh vi har inga ägglikör hahahHAHAH nej jag menar alladin, öh, eller, aladdin, du har tydlgien härntvättat mig xD men om vi får några typ på adventskaffet så ska jag spara till dig ;)