onsdag 11 juli 2007

Störande moment

Saker som irriterar mig just nu:

* Brasilien i allmänhet.
* Robinho i synnerhet. Killen är snabb, fine det ger jag honom, i övrigt är han bra på en sak; att ramla utan att någon är nära att göra något oschysst.
* Människor som röker. Så jävla äckligt.
* Ordverifiering som är halvt omöjlig att tyda.
* Brasilien igen. Sån osannolik tur dom har.
* Vädret. Hatar svensk sommar när den är så här dålig.
* Halva sommaren har gått och har gjort noll nyttiga saker.
* HP-serien snart slut.
* Brasilianska spelares fula namn. Jag menar Vagner Love, wtf??? Att spelaren i fråga dessutom har långt hår, har färgt topparna blåa och är en usel skådis gör inte det hela bättre.
* Tove borta länge utan Internet.
* Konsert med Donnan inte förrän en av lovets sista dagar.

Och framförallt:

CHRISTIAN CHIVU. Jag har inte hatat en spelare så mycket sedan den Onämnbara Förrädaren lämnade för tjuvarna. Hur fan man kan vara så pengakåt som Rumänen (tänker inte ens yttra/skriva hans namn igen) är mig en gåta. Och jävla Inter som tror att de kan göra som dom vill bara för att de vann en låtsas-scuedetto ska betala ordentligt. Minst 18 miljoner eller anmäl dom till FIFA, lackar ur fullständigt om inte Prade och Rosella reder ut den här soppan på ett för oss bra sätt.

MERDA INTER! MERDA CHIVU!

Inga kommentarer: