lördag 28 juli 2007

Thanks...

...For making my world magical.












Li, Tove, Kristian, Elin, Olle, och alla ni andra som funnits och fortfarande finns där, kanske inte alltid i strålkastarljuset, men någonstans i skuggorna, redo att bida er tid, redo att rädda mig. För att ni är mitt svar på Dumbledore, Sirius, Lily, Tonks, Lupin, Hermione och alla dom där andra karaktärerna som jag älskat i så många år.


(Och av alla jäkla bilder på dig Kristian, I go for that one, för det är så jag minns de bästa dagarna i mitt liv.)

In loving memories - for yesterday, for today, for tomorrow.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Etta va Hermione då ;)
Puss

Christine sa...

Vem du vill <3

Anonym sa...

Så fint skrivet <3

Anonym sa...

Vad glad jag blev nu =)

Christine sa...

Älskar er! <3

Men snälla ni, välj inte Hermione ni också, då kommer jag ju aldrig kunna skilja på er! <3