onsdag 4 juli 2007

Anekdoter från ett regnigt land

Det regnar här. Mycket. Jag hatar svensk sommar.

Ska man ha semester såhär tidigt ska man tusan åka utomlands. Det enda jag gör är att sova en massa, läsa och äta godis. Gissar att de få kilon jag faktiskt lyckats gå ner kommer vara tillbaka innan veckan är slut. It sucks.

Ändrade planer för sommarens kommande aktiviteter, kommer troligtvis inte köa till HP7 i Stockholm. Istället åker jag nog till Eskilstuna på Kalle och Bengans folkparks-turné-hyllning med Patrik Isaksson och Sussie Eriksson <3 Blir också mer och mer sugen på att gå på Rhapsody in Rock, trots att det är svinigt dyrt.

Har lärt mig spela SOS på nästan bara gehör, börjar hoppas lite på att jag inte är helt tondöv ändå!

Hatar att sitta med seg uppkoppling, tar ett år att få upp länkar och omöjligt att kolla på videoklipp. Ska nu återgå till min bok (Flickan som lekte med elden, har snart läst ut den) samt titta på fotboll hela natten.

So Long!

(Och idag blir det ingen Donnan-anekdot, för Cissi har som vanligt mycket mer koll på Donnan än vad jag har!)

1 kommentar:

Anonym sa...

eskilstuna? när då? maila ffs så kan vi träffas.