måndag 24 december 2007

AND THE WINNER WHO TAKES IT ALL IS...

SAMPOOOO! *APPLÅDER*


Den prestigefyllda tävlingen "Gratulera-Christine-först-på-hennes-födelsedag" tog sin början 00:00, och efter endast två minuter hade vi fått en vinnare! Genom att på msn gratulera mig 00:02 slog Sampo rekordet från förra året - den gamla rekordhållaren var Li, med ett Grattis-sms 00:22 den 24 december 2006. Således en putsning av rekordet med hela 20 minuter - det är beundransvärt! Jag klistrar in bildbeviset och återkommer eventuellt senare under dagen med hela topplistan!

UPPDATERING: Li tangerade sitt rekord från förra året, alltså kom det ett Grattis-sms precis 00:22!! Snyggt gjort! Med det kom hon tvåa!

Uppdatering 2: Ca 00:30 gratulerade Tove, vilket tar henne in på en finfin tredjeplats! Stilpoäng också för det söta paketet hon ritade på msn! (Dessutom har jag fått två riktiga paket av sötungen vilket är ännu mer plus i kanten <3)

Uppdatering 3: 01:35 kom Hanna in på fjärdeplatsen! I min värld är detta pallplats, för det är allti så synd om den som kommer fyra och hamnar utanför pallplatsen! Och hur många var grundarna av Hogwarts? Just det, FYRA!

Uppdatering 4: Ojoj, nu blev det tufft! Strax efter nio gratulerade familjen, 09:23 kom ett sms från Frida! Nästan precis en timme senare, 10:24, fick jag ett grattis-sms från Cecilia! Klockan elva gratulerade mormor och morfar och strax efter 13 gratulerade Fanny mig på bdb! TACK TILL ALLA! NI ÄR BÄST! <3





HARRY XMAS OCH GOD JUL ALLIHOP!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mwahahaha, wohoooo~!! :D *är bäst* ^^

Christine sa...

Haha jaa du är så duktig! <3

Anonym sa...

Grattis i efterskott Cricce! Kraaam