söndag 9 december 2007

Will he turn black?

Wotcher!

Ja, är det okej att bränna en pepparkaka helt svart för HP's skull? Om några timmar ska jag baka pepparkakor och jag har såklart tänkt göra lite HP-figurer.. frågan är nu om jag ska bränna en svart bara för att kunna göra Kingsley? Känns ju lite synd på degen... nån som vet ifall det finns svart karamellfärg? Isåfall kan man ju alltid spruta glacyr på hela kakan. Inte helt fel.

(Mat eller Sirius? Därom tvista de lärde...)

Jag kan fortfarande inte förstå hur jag fick MVG på min superflummiga Remus/Tonks, Christine/Francesco och Dumbledore/Grindelwald-uppsats. Börjar misstänka att en specifik lärare är HP-fan undercover. Inte helt fel det heller. Dagens undervisning behöver mer HP-influenser.

(Vi vägrar att välja, vi vill ha båda)

Det blev en viktig, underbar seger för Brynäs igår mot Timrå, Pavel Brendl tvåmålsskytt, grazie! Nu fattas bara en ROMA-seger idag så är helgen fulländad. Sport är viktigt, no matter what they say. Om jag blir lycklig när mina lag vinner så kan inte sport vara oviktigt, det är rätt så logiskt.

(Vill två Gryffare ha både mat och Sirius så får dom både mat och Sirius, punkt.)

In loving memories...

Inga kommentarer: