onsdag 5 december 2007

Kemi-Potions liknande skit bla bla bla

Wotcher!

Hufflepuff+Nott+Tre ormar=Råtta.

Ja, att jag behöver ta till såna här ramsor för att komma ihåg formler visar väl ungefär hur svårt jag har för kemi. Jag förstår det inte, normalt har jag lätt för att förstå och komma ihåg saker, men det är som förgjort med kemi. Det går helt enkelt inte.

(Hedersomnämnande i bloggen till den som snabbast förstår vad formeln ovanför står för.)

Är extremt slutkörd och förkyld för FJÄRDE GÅNGEN PÅ TVÅ MÅNADER. Jag förstår det inte. Jäkla kalla land, jag vill bo i Italien, please please pleease ge mig värme... eller nåt. Lovet känns dock längre bort än någonsin eftersom det är två stora prov kvar i rättskunskap och företagsekonomi, båda kurserna är slut till jul, och i nuläget har jag ingen som helst koll på det som kommer på provet. Blä. Jag kan inte förstå att det är hoggyträff nästa lördag, det känns som om det fortfarande är oktober.

Jingle Spells ger dock lite julstämning, Oh Holey Night...

In loving memories...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får det till HNO3, alltså salpetersyra, men jag kan inte koppla ihop det med råtta? :P Eller är jag ute och cyklar?

Anonym sa...

PETER såklart X'''D