onsdag 19 december 2007

JÄVLA SKIT

Och jag blir så förbannad och dom kan DÖ! HUR KAN DOM??

Nej vänner, jorden har inte gått under, men nästintill. MuggleCast ska sluta sända.

Jag är så jävla besviken, för podcasts är liksom en av grundpelarna i fandomen, och MuggleCast är den bästa podcasten. Det är ett glädjeämne varje vecka, alltid så bra diskussioner och underbart och jag vill HA DET KVAR!! Visst det finns andra podcasts men MC är bäst och det är SKIT att dom gör såhär. DOM SA ATT DOM SKULLE FORTSÄTTA SÄNDA TILLS DOM BARA HADE EN LYSSNARE KVAR, OCH JAG ÄR RÄTT SÄKER PÅ ATT VI FÅR IHOP MER ÄN DET BARA I SVERIGE!! JAG KÄNNER MIG SVIKEN OCH ÄR SÅ ÄCKLIGT BESVIKEN!

Och imorgon är det avslutning och det kändes fett bra innan detta. Tack gode gud att det är lov imorgon och jag ska träffa Li och Tove, det blir kul iaf. Men faan... MuggleCast :(

In loving memories...

Inga kommentarer: