lördag 22 december 2007

Jul, jul, strålande jul...

Wotcher!

Med de flesta julförberedelserna klara väntar jag nu på en mysig liten TV-kväll med Svensson, Svensson och Roma. Sen ska jag kolla på West End Star på nätet eftersom det krockar med Roma, lalalala. Alla julklappar är iaf fixade, två är avlämnade, och så har jag fixat nya kläder inför nyår och jul. Blev dyyrt men hyfsat snyggt iaf. Och nödvändigt, jag kan ju inte gå omkring i jeans på julafton direkt.

Avslutningen i kyrkan gick helt okej, jag tror inte jag gjorde några extrema tavlor iaf - inga superfalska toner även om de kanske inte var helt perfekta varje gång.... fick dessutom ett stipendie så jag ska till London i sommar och är superlycklig :'D




Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå, genom tid och rum ja alla mina dagar ska ni få.

In loving memories...

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS igen till stipendiet! jag är så sjukt avis, men du kommer få det underbart :)

grattis i förskott och god jul! :)