söndag 22 mars 2009

75 dagar till Friheten

Hoppsan, här hade jag inte skrivit på ett tag...säger bara så att hädanefter behöver ni inte fråga hur mycket plugg jag har...ni kan utgå ifrån att jag har massor, och är ni ändå osäkra är det bara att kolla hur länge sen det var jag bloggade! Säger bara så att klara av skolan, fixa körkort, spela piano samt träna under samma termin, det var något optimistiskt...

Enligt räknaren på Evelinas blogg är det 75 dagar kvar till studenten. Jag har försökt prata med lite folk som jag gärna vill ska komma på min mottagning, men jag har garanterat glömt bort en hel del. Alltså, vill man komma så är det bara att säga till, i stort sett alla är välkomna...men som sagt, säg gärna till i god tid innan så jag vet hur mycket mat jag måste fixa, vilka som behöver vägbeskrivning och så vidare. Datumet är 5 juni, vilket för övrigt är en fredag. Återkommer med tider, mottagningen är det dock bara att komma på när som helst under kvällen (från kanske....16-17? Som sagt, jag återkommer).

Nu är det dags att skriva klart ledarskapsarbetet! Samt kanske...titta lite på Leksand...hahha. Tycker synd om Leksand.

2 kommentarer:

tove sa...

Jag vill komma!!!!

Christine sa...

Hahha klart du ska komma, jag blir mycket besviken om du inte kommer!! ta med dig familjen om du vill också, haha ^^ Ju fler desto roligare! :D