torsdag 26 mars 2009

I klass med Obama

Hoho, talet blev om inte en fullständig succé så åtminstone en klart godkänd insats! Tappade trots allt inte bort mig alltför mycket, och kände att jag hade bra kontakt med publiken. Min lärare verkade heller inte alltför missnöjd då hon kommenterade mitt tal med orden "det var lite Obama-känsla!". Mmm mitt ego njuter just nu!

Överlag är jag sjukt imponerad över klassens insats, många tal som var riktigt, riktigt bra både innehållsmässigt och framförandemässigt. S06 kan när vi vill!

Nu ska jag se finalen av Sveriges värsta bilförare och sen göra sista kompletteringarna på ledarskapsarbetet, och sen är det så gott som HELG! Som iofs kommer bestå av förberedelse inför NP i Svenska B, plugga marknadsföring, skriva tokvikariens mördaruppsats och så vidare, men vadå...bara 2 veckor till påsklovet, och rätt okej schema slutet av vecka 14 och vecka 15 eftersom nya ettorna är i Prag med halva lärarkollegiet. Perfekt.

Inga kommentarer: