måndag 30 mars 2009

Berliiiiin

OMG världens tur!! Blivit återbud till skolans historiska Berlinresa = jag har blivit inlottad. Ska alltså till Berlin 7-10 maj för en mindre summa pengar. SEGER! Ska bli hur roligt som helst, har velat åka till Berlin ett bra tag, och dessutom får vi åka med historiskt mycket kunniga personer och besöka fina historiska platser... historienörden i mig studsar jämfota av lycka just nu.

Dessutom ringde jag till Operan och de var superschyssta och lät mig boka om biljetterna. 18 maj istället nu, så jag får se Malena. Lite sämre platser, ett räcke kommer göra att det är lite begränsad sikt, och platserna var egentligen lite billigare än jag betalat för men...who cares, bara jag får se Malena är jag mer än nöjd. Lät dessutom som om man eventuellt skulle kunna få presentkort som täckning för mellanskillnaden. Är mycket imponerad över de generösa villkoren, normalt brukar man inte kunna boka om alls till konserter och sånt. En eloge till Operan. Måste bara komma ihåg att åka till Stockholm och hämta dem innan 9 april... menmen, tänkte ju iaf åka in till Stockholm och köpa kläder snart. Bra, mycket, mycket bra. Är just nu på topphumör!

1 kommentar:

tove sa...

Åh det låter jätteroligt med Berlin! Bra med operan också.

När du ska köpa kläder här kan väl jag få hänga på, för min garderobs tråkighet tar död på mig :)