måndag 9 mars 2009

Studiedag!

På StaR är studiedagar oerhört sällsynta. Döm då om vår förvåning när vi plötsligt fick en studiedag bara en vecka efter sportlovet! Nåväl, den kommer verkligen inte helt fel iaf...under denna studiedag har jag tänkt hinna med följande:

* Plugga EU's historia - högprio då det är läxförhör imorgon.
* Plugga Ledarskap - högprio då det är kursens avgörande prov på onsdag.
* Läsa tyskatext - medelprio. Dock ingen nödvändighet utan bara för att det är kul.
* Skriva på psykologiarbetet - ingen nödvändighet men BÖR GÖRAS för att undvika stress längre fram...hum...
* Övningsköra - vill och bör.
* Plugga körkortsteori - suck. Så jäkla tråkigt. Så jäkla nödvändigt.
* Träna. Hehehe. Lovat mig själv och min mamma som betalat kortet. Suck.

Således ingen tid för att slappa!

Min blogg är fruktansvärt tråkig för tillfället. Tror det beror på att jag inte gör så mycket mer än pluggar, övningskör, läser och spelar lite piano då och då. Försöker hitta sommarjobb också. Lite smått desperat. Om någon känner till nåt bra får den gääärna säga till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, studiedagar, det var tider det! Bäst var de som man tog själv nån gång ibland :P

Förresten, back in business: http://beingalive.blogg.se/

Christine sa...

HAHA nejmen Cissi, uschdå! Samma filosofi som 3/4 av min klass använder...resterande fjärdedel befinner sig tappert i skolan i ur och skur! Bästa minnet måste vara från temadagen om miljö i tvåan, där vi uppgick till finfina två deltagare från S06 :D

WOO äntligen!!

Anonym sa...

Jag har inget jobb till dig men däremot en bostad. :) Nu är det klart för utflyttning nämligen och du får gärna komma och titta om rummet kan falla dig i smaken.