lördag 24 oktober 2009

Impro

Idag har jag, för första gången i mitt liv, varit på riktig improvisationsteater! Boulevardteatern, med Lasse Åberg som gäst - tänk Här är ditt liv, Lasse berättar, improskådisarna improviserar fram scener utifrån det han berättar. Skådisarna var verkligen otroligt duktiga, jag som tycker det är läskigt att stå längst fram i klassrummet och prata utifrån ett manus förstår verkligen inte hur dom kan göra det så bra. Personligen skulle jag troligen stå helt tyst och bara vilja försvinna. Rekommenderar VARMT till alla!

På tal om att improvisera så är det väl ungefär det jag kommer få göra på tentan. Antal pluggtid idag: 0 timmar, 0 minuter, 0 sekunder. Total katastrof. Däremot har jag köpt två par nya skor, varav jag kanske egentligen inte behövde det ena paret, men dom var snygga och jag var sugen. Något ska man ju göra med lönen, förutom att betala kurslitteraturen till Civilrätt 1 på 2000 kronor, och sätta in på sparkontot.

Inga kommentarer: