fredag 24 december 2010

Hejdå till tonåren

Jaha, så var man 20 då! Systemetmyndig, något som jag, som ni alla förstår, väntat så otroligt på...

20 låter ju otroligt moget och vuxet, men det känns egentligen inte så speciellt med tanke på att jag ju mentalt redan är sisådär 35. Mina föräldrar tycks dock vara av den åsikten att jag trots utövandet av curling (som bäst när man är 40...), mina frekventa besök på Dramaten där jag ständigt drar ner snittåldern och så vidare har vissa brister som bör tätas, och har därför gett mig både en kokbok och en bok med diverse praktiska tips á la "såhär får du krukväxterna att överleva". Får väl bekänna att de inte är helt överflödiga. Jag erkänner härmed för första och sista gången att jag inte har en aning om hur man får igång tvättmaskinen och först nyligen lärde mig hur diskmaskinen funkar. Linda, du behöver inte skriva en kommentar om curlad, bortskämd snorunge - jag vet!

1 kommentar:

Linda sa...

Moahahaha! :P