söndag 12 augusti 2007

Anekdoter 3 a.m

Wotcher allihop! Har ni saknat mig? I bet you have! Här kommer en snabb uppdatering, direkt innifrån Christines huvud! Jag kan garantera att jag är jag, ni behöver således inte vara rädda att Lord Moltiemort har använt Imperio eller Legilimens på mig! Skulle Jag, en stolt Gryffindorare bli utmanövrerad av en Slythare!? Ha, skulle inte tro det! Om ni fortfarande tvivlar kan jag informera er om att Lord Moltiemort för tillfället befinner sig hos Raven-Ellen, där de antagligen är upptagna med att dreggla över Per Gessle.

* Christine har just gjort något hon aldrig trodde hon skulle göra. Hon har sänkt sig till den låga nivån att skriva en helt sjuk fanfiction mitt i natten på helt tragisk mellanstadie-engelska. Det är dock inte det värsta. Det värsta är att hon gör sig själv till allmänt åtlöje genom att publicera eländet här (SPOILER, LÄS INTE OM DU INTE LÄST UT DH!)

Det enda positiva som kan sägas är att eländet i alla fall är kort.

Är det något Christine inte ska bli förutom konstnär, tekniker, dataexpert och balettdansös så är det nog författare.

* Någon jävel rör sig på övervåningen 02:58! Skulle gissa på en inferi, en boggart eller i bästa fall en dödsätare! Det troliga är dock att det är min käre far. Livet är för grått och tråkigt ibland.

* Anser att jag tillbringade gårdagen på bästa sätt, i Stockholm med underbart folk, framförallt Tove och Li. Dreaners dopp i Hoggyfontänen var dock sådär lagom fräscht.

* Minerva är världens sötaste katt med världens sötaste och mest passande namn.

* Efter en underbar kajaktur i Västervik i onsdags överväger jag en karriär som kajakproffs. OS i London 2012 nästa!

* Men att hoppa rakt ner i kallt vatten från drygt fyra meter är en såndär grej som ändå lyser upp tillvaron lite grand. Ett par grindyloggar som välkomnade en ner i vattnet hade dock inte skadat. Nåja, man kan inte få allt...

* Drabbades av panik när jag kom hem i torsdags och läste att HBC är gravid. Fruktar att detta kommer innebära att de helt skär bort Bellatrix från HBP. Det får bara inte hända! Min favorit-villain! NOT MY BELLA, YOU BITCHES!

Och nu... en stund med min favorit-toad!

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha va underbar du är :') sådär riktigt nattflummigt inlägg :D

Anonym sa...

älskar din fanfic! alla borde läsa den XD

Christine sa...

Naaw tack <3 Jag är jätteglad över den positiva respons jag fått... Och när du är nöjd med det jag gör/skriver/whatever är det rätt skönt att veta att du alltid är så brutalt ärlig! XD

Anonym sa...

det är en av anledningarna till att jag är just brutalt ärlig... allt lir mer äkta :P och jag slipper ljuga, har allvarliga problem emd det :P särskilt de vita lögnerna^^

men din fanfic älskar jag, och dig älskar jag :) det kan du vara säkert på^^