onsdag 22 augusti 2007

Livets avgörande val

Wotcher!

Hum... jag har ett svårt beslut att fatta; vilket schampoo ska jag använda? Alternativ ett, som rekommenderas av min frisör och som är bäst för min hårbotten, eller alternativ två som jag själv tycker bättre om eftersom det ger mitt hår något som liknar volym? Jag är rätt trött på att mitt hår liknar Severus Snapes, d.v.s flottigt två timmar efter att jag tvättat det, och min hårbotten har aldrig kliat eller så även om den är känslig, men det känns dumt att inte följa ett professionellt råd.

En mycket livsavgörande fråga, minst sagt.

Börjar skolan imorgon, hurra. Typ inte.

Hade jättetrevligt i söndags, tack för sällskapet tjejer! Härlig konsert också, klipp finns på youtube för er som inte var där.

ROMA vann Supercoppa-finalen med 1-0! Forza, forza, FORZAA!! Seriepremiär borta mot Palermo i helgen - äntligen!

In loving memories

1 kommentar:

Anonym sa...

ta det du gillar bäst själv :)