måndag 27 augusti 2007

Nye Mozart?

Wotcher!

Först och främst, LÄS! Jag vet att ni vill!

Mina musikaliska experiment fortsätter! Efter succén med Allmän sång förra terminen (efter totalt 15 timmar hade jag gjort ett framsteg: jag hade insett att jag nog är tondöv) ska jag nu försöka mig på brukspiano! Det känns ju som att det inte kan gå mycket sämre än vad sången gjorde, men man ska aldrig säga aldrig. Hursomhelst ska jag tänka positivt - jag kan omöjligt bli sämre än vad jag var innan.

Jag är lite ledsen över att vi inte har någon svenska den här terminen, ska jag bli journalist måste jag ju utveckla min förmåga att uttrycka mig i skrift! Schemat är dock okej i övrigt, med undantag av fyra lektioner spanska i veckan (Merlin, vad har jag gjort för att förtjäna detta öde?) samt de extremt irriterande håltimmarna dessa jäkla språkval medför. Aja, det är inte mycket att göra åt... Always look on the bright side of life.

Efter skolan imorgon ska jag upp till Stockholm en snabbis, för min favorit-prinsessa fyller 19!

In loving memories...

1 kommentar:

Anonym sa...

men piano är fint! lycka till med det!