fredag 31 augusti 2007

Austria, here I come

Wotcher!

Om några timmar bär det av till Österrike, kommer hem på onsdag kväll igen. Ska bli riktigt roligt att komma utomlands igen.. det var i och för sig bara fem månader sen sist, men det känns det verkligen inte som. Jag börjar bli lite bortskämd med att åka utomlands.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, allt känns så grått, stelt och opersonligt...

ROMA! CL-lottningen är klar och vi hamnade i samma grupp som Man Usa (REVANSCH!!!), Sporting och Dynamo Kiev...okej grupp, kunde varit bättre, kunde varit sämre...dock jävligt jobbigt för våra spelare att åka till iskalla Kiev i slutet av november.

Nähä ni, nu tänker jag njuta av sista dator-timmarna och läsa massa fanfictions! Jag har packat ner skrivhäfte så jag kan fila lite på min fanfic och givetvis är DH med också (Har just börjat läsa den för öh typ fjärde gången <3). Så det här ska jag nog överleva!

Mobilen är med om ni vill mig något! :)

In loving memories...

Inga kommentarer: