söndag 7 oktober 2007

Cricce goes shoppingfreak

Wotcher!

Okej, shoppingfreak kanske är en lätt överdrift, men drygt 2000 kronor på ett par timmar är faktiskt väldigt mycket för att vara jag. Och jag kan inte säga att jag tycker att det är speciellt kul att shoppa (inte kläder iaf, böcker däremot...), men det är oerhört skönt när man hittar något bra, för jag hatar att stå på morgonen och känna att jag inte har något snyggt att ha på mig. Det blev iaf ett par skor, en jacka, fyra tröjor, ett halsband och ett diadem. Och eftersom jag köpte två par jeans för drygt en månad sen känner jag faktiskt att jag är rätt bra rustad för hösten och vintern nu.

Igår var jag hemma hos Li i Flemingsberg tillsammans med Dreaner och Matilda, vilket var sjukt mysigt. Li uppträdde som värst husmodern och försåg oss med havrebollar (många), popcorn och pannkakor. Alltihop intogs givetvis i soffan framför TV:n, och vi hann med att avverka både Batman Begins (Gary Oldman!! Sirius Black goes cop! <3) och Trollkarlen från Oz (oerhört fånig, men det gör den gullig och rätt kul!)

Dessutom är jag på oerhört bra humör eftersom Roma slog Parma med 3-0 och Totti gjorde två mål och ett assist! Så ska det se ut!

Dagens engelska fanfic-word: Malleable, som betyder formbar/smidbar.

In loving memories...

Inga kommentarer: