lördag 20 oktober 2007

Snabbspola en vecka...

Wotcher!

(Eventuella HP7-spoilers senare i detta inlägg, läs på egen risk!!)


Just nu vill jag bara vara en vecka framåt i tiden. Jag vill ha gjort två spanskaförhör, ha lämnat in engelskan (den är iofs nästan klar), ha lämnat in marknadsrapporten, ha skrivit massa budgetar och kalkyler, ha beställt produkten och så vidare. Jag vill vara på HP-konvent med massa underbara HP-nördar (Tove, Li, Hanna... JAG LÄNGTAR SÅ JÄKLA MYCKET!) och ha ett par underbara dagar i Rom att se fram emot.


Livet är rätt pissigt just nu. Förkyld så jag missade skollagsträningen igår, jag MÅSTE bli frisk tills på onsdag så jag kan simma med naturarna, och Roma är riktigt bedrövliga just nu. Ligan känns halvt körd redan och Brynäs ska vi inte tala om för jag blir bara så deprimerad. Dessutom måste jag plugga som fan imorgon så jag inte måste vara så stressad under veckan. Men jaja, idag är idag, imorgon är imorgon. Har inte läst fanfics på några dagar så... ja, behöver jag säga något mer?


Och vad tusan är detta? (Eventuell HP7-spoiler!) Varför har inte detta avslöjats i någon av böckerna?? Det hade ju varit helt underbart! Hon kan ju inte komma i EFTERHAND och säga det - hon har precis förstört livet för hundratals ADMM-shippers! Men det är BRA, för nu kanske folk ÄNTLIGEN kan lägga av med sina fjantiga RLSB-ships. Det är RLNT som gäller, tidernas sötaste par!




(Äger såklart inte bilden, men den är söt! <3)


Dagens engelska fanfic-word: Adamant, som betyder stenhård, orubblig.

In loving memories...

3 kommentarer:

Anonym sa...

JA GAY JAA JAJAJJA :D:D:D:D:D jag har alltid varit AD/MM-are men det här var ju mycket bättre jaa hihihi <333

Anonym sa...

btw känner du hanna?

Christine sa...

Jaa visst är det underbart :D :D

Inte känner direkt, men vi har snackat lite på Facebook och så ^^ Hon är gryym HP-nörd *lycklig*