lördag 13 oktober 2007

Oxford, here I come!

Wotcher!

Jag är så glad! Jag och Tove ska till Oxford tre veckor i sommar, och det ska bli sååå kul! Dessutom är det bara två veckor tills det är HP-konvent och efter det åker jag som bekant till städernas stad ROM!

Dessutom går det rätt bra med vårt UF-företag nu, registrerade och snart kan vi nog beställa våra produkter också. Känns bra.

Var på manifestationen mot gatuvåld i Kungsan igår, sjukt mycket människor. Så härligt att så många olika typer sluter upp för en gemensam sak. Underbart. Innan manifestationen var jag och fikade med Tove och Gisela, vilket var såå trevligt och mysigt. Tove var dock lite elak mot Gisela. Sånt gillar jag inte... ^^

Ingen italiensk fotboll denna helg = dålig helg. Nu ska jag faktiskt unna mig att läsa lite fanfictions.

Dagens engelska fanfic-word: Sclera, som betyder senhinna.

In loving memories...

3 kommentarer:

Anonym sa...

OOOH OXFORD! vad ska ni göra?

värsta globertrotterår du får :o

Christine sa...

Språåkresaa, så vi ska lära oss mer engelska och vara värsta kulturella och historiska har vi tänkt oss!

Jag veet, och det är underbart :D

Anonym sa...

Weeeeeeeeeeeeeeiii :D:D:D

Jag var itne aaalls elak mot Gisela >_<