onsdag 24 oktober 2007

Simdrottningen!

Wotcher!

Det värsta av veckan är nu överstökat; provet är gjort (fråga inte ens, det var en fullständig katastrof), det ena spanskaförhöret är gjort (jag tror det gick okej), och rapporten till marknadsundersökningen är avklarad. Wihoo!

Under eftermiddagen i dag övergav jag mina samare och begav mig till simhallen med en av naturklasserna. Var faktiskt en av de bästa idrottslektionerna någonsin, så skönt att simma och anstränga sig lite, och efteråt fick vi stanna kvar om vi ville... vilket vi såklart ville. Full fart mot Äventyrsbadet YAAY. Man blev som ett litet barn igen. Så jäkla härligt.

Dessutom är jag lite glad för Roma vann i går. Japp, 2-1 mot Sporting. Inte så jätteövertygande direkt men det är vinsterna som räknas. FORZA! Nu är det Milan på söndag innan det smäller. Derby della capitale. LAZIO MERDA!

Dagens engelska fanfic-word: Benevolent - betyder välvillig. Kommer för övrigt från en väldigt bra fanfic jag håller på att läsa nu vid namn A Keen Observer. Handlar om seriens coolaste familj, the Noble and Most Ancient House of Black. Från Andromedas perspektiv, men en hel del Bella, nästan lika mycket Ted Tonks och rätt mycket Sirius. Väldigt välskriven, finns på fanfiction-net om ni vill läsa.

In loving memories...

1 kommentar:

Anonym sa...

Om spanskaförhöret gick OKEJ enligt dig måste det ha gått HUR BRA SOM HELST!!! XO