fredag 5 februari 2010

Egoboost

Högsta betyg i C1:an, d.v.s. familjerätt och arbetsrätt. Otroligt skönt och stor lättnad - familjerätten kände jag var min grej, och därför var det väldigt jobbigt att gå runt och våndas eftersom jag visste att det var en grej jag hade gjort totalt fel. Har gått runt i tre veckor och räknat poäng fram och tillbaka. Nu blev det ändå en rätt stor marginal till slut!

Och med det resultatet kan jag sammanfatta en lyckad förstatermin på uni! AB både i JIK:en och C1:an alltså, och mini-kursen som man bara kunde få B (d.v.s godkänt) som bäst på prickades ju av utan några som helst problem. Trots att jag väl inte direkt har pluggat dom där åtta timmarna om dagen som man "ska" plugga. Snarare...två, tre i snitt kanske dom dagar jag är hemma. Lite föreläsningar på det. Fan, jag är nog rätt smart ändå!

1 kommentar:

Cissi sa...

Klart du är!