torsdag 11 februari 2010

Frustrerad

Det finns inte ord nog för att beskriva hur mycket jag hatar att vara sjuk. Minsta förkylning är tillräckligt för att göra mig superirriterad, deprimerad, och ja..bara allmänt vilja dra ett täcke över mig och dö lite. Dagens I-landsproblem egentligen - hör själv en röst i huvudet som säger att många människor skulle vara glada om en förkylning var det värsta de drabbades av.

Och jo, så är det ju. Men ändå. Förutom själva förkylningen får jag dåligt samvete och lite panik över att jag inte orkar plugga, inte varit på uni på en vecka, och så vidare. Jag vet att sova egentligen är bästa sättet att bli av med skiten - ändå vill jag döda mig själv för att jag sover från ett till ett.

Som det känns nu kommer jag inte orka åka på morgondagens seminarie heller. Den här kursen håller på att gå åt skogen. Fan.

1 kommentar:

tove sa...

näää inte åt skogen du har ju läst varenda sida hóch har ju foll koll och det är låångt kvar till tentan :) det kommer gå bra och snart är du frisk! förskyningens kulmen är aldrig mer än 3-4 dagar, snart över, kämpa på, tjoho, tagga nästa helg :D puss